Geoblog.pl    DysiuUndNowy    Podróże    Niemcy ,Szfajcaria,Francja,Holandia 02.08.2007    Wycieczka
2007

Wycieczka

Niemcy
Niemcy, Köln

Moja wycieczka zaczela sie od wczesnego wstania poniewaz w tym dniu przyjechaly maszyny po to by zabrac w koncu kontener a co mnie bardzo cieszylo bo chcialem zobaczyc jak sie rozlatuje o dziwo moim oczom sie nie rozlecial bo wiadomo kto go naprawial jak nie ja i piotr po tym jak go zabrali wyruszylem w podroz pociagiem do Köln pozwiedzac po to tez tutaj przyjechalem a nie tylko siedzenie w jednym miesjcu tak wiec wyruszylem w Köln balem ok 12 wiec czym predzej udalem sie do slynnej Katedry DOM zwiedzalem ja przez prawie 2 godz taka ogromna jest a najpiekniejszy jest widok z gory bilet na wejscie kosztuje .
Studenci 1 Euro
Dzieci 1 Euro
Rodzice 2 Euro
Warto zobaczyc widok jest przeuroczy cala panorama miasta Köln
Po zejsciu na du poczulrm sie glodny wiec poszedlem cosik zjesc nad rzeke przy ktorej miesci sie co pare metrow jakis bar z jedzeniem ja bylem niestety tylko w jednej ale za to obiad wysmienity trodno mi opisac jaka miala nazwe ale jedzenie pierwsza klasa .
o 18 wszedlem na statek bilet kosztuje
Dzieci 2 Euro
Studenci 2 Euro
Rodzice 4 albo 5 Euro
Plynie sie dokladnie 1godz 20 min a zobaczyc mozna wiele
Do Essen wrucilem poznym wieczorem 22:24 zmarnowany ale za to ucieszony bo warto bylo jechac taki kawal zeby cos zobaczyc pozwiedzac