Geoblog.pl    DysiuUndNowy    Podróże    Nowy wyrusza na podboj Francji 2007    Zwiedzanie starego kosciola oraz wyprawa nad wodospad
2007

Zwiedzanie starego kosciola oraz wyprawa nad wodospad

Francja
Francja, Passavant

Dzien jak zawsze zaczol sie u mnie o godzinie 10 ladna pogoda , wiec moja dziewczyna postanowila zabrac mniem na kolejne zwiedzanie i na wyprawe nad wodospad zbytnio mi sie nie chcialo ale sie jednak zmusilem i pojechalem , teraz nie zaluje tego warto bylo ruszyc swoje 4 litery i pozwiedzac .Wodospad jest przeogromny mozna bylo pod niego podejsc i poczuc na twarzy wode heheheh. Wracajac spowrotem odwiedzilismy stary kosciol ktory byl wybudowany w 1139 roku wiec ma dosc latek .Teraz tak staro nie wyglada poniewaz jest odrestaurowany .I tak mi minelo pol dnia na zwiedzanie pozostale pol dnia czyli o godz 18 jak co dziennie mielismy wyjazd do miasta do znajomych od Gaelle juz sie do tegom przyzwyczailem . I tak zakonczyl sie moj kolejny dzien w Gansans przyjechawszy do domu o godzinie 1 w nocy :)