Geoblog.pl    DysiuUndNowy    Podróże    Krynica Morska 2007    Zwiedzanie
2007

Zwiedzanie

Polska, Gdynia

Wkoncu odpoczynek od gry pojechalismy na wycieczke wpierw do Gdyni zobaczyc i zwiedzic okret wojenny ORP Blyskawica bilet na statek kosztowal 2 zl nie drogo a my musielismy troche ich kupic bo dla calej grupy wiec mieli dobry utarg w tym dniu statek jest odrestaurowany i szczerze powiedziawszy bardziej mi sie podobal wczesniej bo teraz ma strasznie dziwny kolor wogle nie przypomina okretu wojennego ale do zwiedzania jest troszke najlepsze rzeczy znajduja sie pod pokladem tam mozna zobaczyc calusienka historie statkow oraz okretow wojennych zktore braly udzial w bitwach ktore zatonely o kapitanach mozna poczytac gdzie dany statek wyplynol a gdzie zatonol . Po zejsciu na lad udalismy sie do Muzeum marynarki wojennej wstep byl za darmo wiec mozna bylo zobaczyc dosc ciekawe rzeczy jak dziala , karabiny przeciw lotnicze , peryskop , torpedy i rozne inne rzeczy i tak troszke nam zeszlo ale to nie wszystko po malej przechadzce udalismy sie do Gdanska gdzie wkoncu mlodziez bedzie mogla od nas odpoczac bo mieli na to 2 godz po 2 godz wszyscy zebralismy sie w jednym miesjcu i udalismy sie do autokaru zeby wrucic spowrotem do Latu (buszu).