Geoblog.pl    DysiuUndNowy    Podróże    Niemcy ,Szfajcaria,Francja,Holandia 02.08.2007    Komputery
2007

Komputery

Niemcy
Niemcy, Essen Stelle Ost

Witam ponownie wiem dawno mnie nie bylo na geoblogu ale wsumie nic ciekawego sie nie dzialo musialem ponaprawiac pare rzeczy i wkoncu skonczylem robote w pracowni komputerowej gdzie zrobilem totalne przemeblowanie i dodalem pare nowych stolow a stare poszly na material fak ze robilem to prawie 2 tygodnie ale musialem sie uporac z kablami internetowymi a jest tam ich mnustwo .Teraz pracuje przy komputerach naprawa instalacja programow , przerobki muzyki filmow z oma na audio lub wave ale nie jest to juz naszczescie ciezka praca nikt mnie nie goni zebym cos na szybko zrobil dzisiaj np nikogo nie ma szefa , szefowej pojechali sobiem wiec moglem sobiem odpoczac troszke choc jeden dzien o dnich jutro prawdopodobnie wybiore sie na przejazdrzke do Dysseldorü fak ze tam juz bylem ale jak nie ma szefa to cza sie wybrac gdzies pewnie i tak sie nie skapnie jak wruci ze mnie nie ma on caly czas jest zalatany i ma wiele rzeczy na glowie wiec sie nie bedzie interesowal czy brakuje mu jakiegos pracownika . A tym czasem czeba dalej popracowac nad komputerem bo maly problem wyskoczyl spalil mu sie wiatrak od karty graficznej juz jezdzilem za wiatrakiem i takiego nie maja wiec sprobuje wsadzic tam troszke wiekszy wiatrak i bedzie gralo wkoncu ten komputer musi dzialac jest tam pare programow ktore ja poczebuje do obrubki muzyki . A wieczorkiem pewnie standardzik przyjedzie znajomy z roboty siadziemy pogadamy co tam dzisiaj sie dzialo cosik sie napijemy i pojdziemy spac bo jutro kolejny dzien do pracy .