Geoblog.pl    DysiuUndNowy    Podróże    Niemcy ,Szfajcaria,Francja,Holandia 02.08.2007    5 miesiecznica
2007

5 miesiecznica

Niemcy
Niemcy, Essen Stelle Ost

Kolejny dzien pracy znowu na glowie komputery naprawianie nagrywanie wszystko na mojej glowie przynajmnie moge sobiem posluchac muzyki nie tak jak inni nie moga puscic muzyki szef zakazal. Moja kobieta ciagle mi cosik wysylala na skypa ja troche nie umialem zrozumiec co ona chce o demnie dopiero wieczorkiem po skonczonej pracy gdy spojrzalem na zegarek i date wtedy zrozumialem co chciala wlasnie w tym dniu pare miesiecy temu poznalismy sie i tak do teraz jestesmy ze soba wiec co ja moglem zrobic jak juz byla godz 20 jedynie to wypadalo by zrobic jakoms kolacje wiec szybko popedziem do kuchni i na sybko kolacyjke co sie okazalo potem ze nie byla w ale taka zla no i jeszcze jedno nie moglo zabraknac wina a ze dostalem kilka mieiecy temu od rodzicow dziewczyny Chardonnay wie akuratnio byla taka okazja zeby je otworzyc no po kolacji czeba sie wkoncu polozyc wsumie i tak zanim sie polozylismy to byla juz godz 23 a jutro praca albo wyjazd sie okaze jutro jak to bedzie .