Geoblog.pl    DysiuUndNowy    Podróże    Niemcy ,Szfajcaria,Francja,Holandia 02.08.2007    Gruga park
2007

Gruga park

Niemcy
Niemcy, Stadtwald

No i wkoncu sie wyrwalem na wycieczke bo juz mnie nuda z zerala fakt ze przy pomocy mojej dziewczyny ale to zawsze cos pojechalismy sobiem do poteznego parku nie bylem tam jeszcze nie wiedzialem co tam jest co mozna zobaczyc bardzo sie zdziwilem jak zobaczylem samo wejscie do niego bilet wstepu kosztuje 2 euro od jednej osoby nie zaleznie czy to dorosly czy dziecko lub student ale za to przepiekne widoki mnustwo kwiatow dookola i rstauracja imienia roberta macdonalda potezna az mi oczy wyszly na wierz niedaleko kolo tego domu jest sciana geologiczna mozna poczytac sobie co i na jakiej glebokosci sie znajduje jaki kamien surowiec tuz opodal jest przepiekny wodospad a sam widok z gory na krajobraz parku przepiekny az dech zapiera tam tez zrobilismy sobiem odpoczynek zanim udalismy sie w dalsza przechadzke do parku kwiatow tam mozna zobaczy przerozne kwiaty chinskie tropikalne z roznych stron swiata mnie najbardziej zaciekawily przeogromne kaktusy z meksyku i nietylko na chwile relaksu pozwolilismy sobie porozmawiac z papuga papagau i zabawnie bylo lecz czeba bylo pojsc dalej bo dopiero polowa parku za nami wiec udalismy sie w dalsza droge po dluzszej przechadzce po parku dotarlismy do malutkiego zoo ale zanim opowiem o zoo to podrodze przepiekny mor roslinny tak jej sie mazy w swoim domu a w srodku malutki brodzik moze kiedys cos takiego bedzie miala kto wie wracajac do zoo mozna bylo nakarmic kozy i zobaczyc konie duze oraz zrebaki przejazdrzka konno kosztowala 50 centow za 1 minute wsumie nie drogo ale ja nie skorzystalem wiec udalismy sie dalej niedaleko zoo jest nauka jazdy rowerem dla mlodych dzieci gdzie ucza sie jak sie zachowac na drodze .Na zakonczenie naszej przechadzki poszlismy zobaczyc jak panowie graja w szachy nie takie zwykle male tylko potezne szachy wszystko mozna bylo zobaczyc a dotego przygrywala niedaloko filharmonia co bylo superowe tak wiec wycieczke skonczylem o 19 udqajac sie na tramwaj do Essen