Geoblog.pl    DysiuUndNowy    Podróże    Niemcy ,Szfajcaria,Francja,Holandia 02.08.2007    Powrot do domu
2007

Powrot do domu

Niemcy
Niemcy, Essen steele ost

No i wrucilem tak jak mowilem niby mialem miec wolne a sie okazalo ze to gowno prawda musialem zrobic nowa szafke , pozakladac zaslony u gory tam gzie on odbywa swoje medytacje jak stwierdzil szef jest to po to zeby wyciszyc pokoj i zeby byla lepsza akustyka co wsumie jest nie prawda ale niech mu bedzie wiec po woli nie spieszac sie zaczolem zakladac zaslony szkoda tylko ze one sa takie ciezkie no ale jakos sobiedalem rade pod wieczor mialem milas niespodzianke wszyscy sie juz powoli schodzili na imprezke ale nikogo odemnie ze znajomych za to pojawila sie niespodziewanie moja dziewczyna przyjechala do mnie 7 co ja spodziewalem sie jej 10 mialem mila niespodzianke az mnie zatkalo no tak wiec juz wiedzialem ze bedzie to super wieczor i niezla imperza tak tez bylo balowalismy do 4 rano po czym wszyscy wyczerpani i zmarnowani udalismy sie do lozek spac .