Geoblog.pl    DysiuUndNowy    Podróże    Niemcy ,Szfajcaria,Francja,Holandia 02.08.2007    Wyjazd 1 dniowy do Amsterdamu
2007

Wyjazd 1 dniowy do Amsterdamu

Holandia
Holandia, Amsterdam

Tak wiec nastala sobota weekend niestety nie bylo dlugiego spania o godz 8 musialem sie obudzic zeby sie przygotowac i wyruszyc w droge do centrum gdzie o 9 mial na nas czekac autobus do amsterdamu niestety zleksza sie spuznil jakies 15 i zleksza nas wypizdzialo ale przyjechal wiec ruszylismy w droge o 12 z groszami dotarlismy na miejsce ponad 3 godz podrozy ale warto bylo przesiedziec tyle od razu po przyjezdzie ruszylismy na zwiedzanie pierwsze co mielismy na liscie to muzeum sexu calkiem niezle nastepne na liscie mielismy potezne muzeum ale niestety nie bylo na to czasu bo troszke nam zeszlo na zwiedzaniu okolic a na 15 umowilismy sie z przewodnikiem na rejs batutem po calkowitej okolicy Amsterdamu bo nietety przechadzka nie zwiedzili bysmy wszystkiego na piechotke a tak poplyneliusmy sobiem i dosc ciekawe widoki widzielismy .Przez 1 godzine plynelismy po czym wybralismy sie do parku na potezne karuzele w polsce niestety takich nie ma a wrazenie jest przeogromne wstep od 6 euro i tak zlecial nam czas az do godz 20 gdzie wkoncu czeba bylo pojsc do CAFFESHOP-U bo tam jeszcze nie bylismy a jest ich w holandi ponad 50 niekiedy nawet jeden kolo drugiego tak wiec spedzilismy tam nie wiele czasu jakies 30 min po czym udalismy sie na postuj autobusu choc na chwile sie przewietrzyc po czym udalismy sie do Mc Donalu zeby cosik zjec i tak czas zlecial o godz 00:01 przyjechal nasz autobus powrotny do niemiec i kolejne 3 godz spedzilismy w busie zmeczeni ale jeszcze to nie koniec histori jeszcze czakalo nas przybycie na miejsce do essen centrum i czekanie na pociag ktory mielismy za godz nie skorzystalismy wczesniej mielismy autobus wiec udalismy sie wkoncu do domu autobusem a na miejscu bylismy o godz 5 rano calkiem niezla wycieczka